Usein kysytyt ja ongelmatilanteet
Jos et löydä ongelmaan vastausta, olethan yhteydessä meihin sähköpostilla tai yhteydenottolomakkeella.
Vastaus: Jos laitat monta kertaa väärän salasanan tai käyttäjätunnukset, järjestelmä "blokkaa" käyttäjän ulos sivustolta, eikä päästä sivulle seuraavaan neljään tuntiin. Haluamme pitää verkkopalvelun turvallisena käyttäjille ja tämän vuoksi olemme panostaneet turvallisuuteen. Neljän tunnin jälkeen pääset jälleen kirjautumaan normaalisti sivulle.
Vastaus: Kokeile poistaa sivuhistoriasi koneesta. Sivuhistorian saa poistettua nettiselaimen asetuksista. Mikäli tämä ei auta, ota yhteyttä meihin sähköpostilla, niin autamme sinua.
Vastaus: Saat vaihdettua salasanan etusivulta kirjautumisen alapuolelta, vaihda salasana-kohdasta. Aseta sähköpostiosoitteesi tai käyttäjätunnuksesi. Saat sähköpostiisi viestin, jonka avulla pääset vaihtamaan salasanan. Jos viestiä ei näy, muista tarkasta myös roskaposti.
Vastaus: Muista tarkistaa roskaposti. Joskus rekisteröitymisviestin saapumisessa saattaa hieman kestää. Jos viesti ei kuitenkaan ole tullut perille saman päivän aikana, ota yhteyttä PE-Centerin henkilökuntaan. Jotkin sähköpostiosoitteiden loppuosat saattavat tuottaa ongelmia rekisteröitymisviestin perillemenoon. Esimerkiksi Gmail-sähköposteissa rekisteröitymisviesti menee usein tarjoukset kansioon.
Vastaus: Siirry oikeaan yläreunaan hinnastoon. Valitse koulusi oppilasmäärää tai liikuntaseurasi jäsenmäärää vastavaa tuote. Tämän jälkeen siirry kassalle (oikeassa yläkulmassa oleva ostoskärry). Täytä koulun tiedot, valitse maksutapa esim. lasku. Lähetämme laskun antamiisi laskutustietoihin.
Vastaus: Verkkopalvelua voi käyttää ainakin seuraavilla selaimilla: Google Chrome, Microsoft Edge, Mozilla Firefox ja Safari.
Vastaus: Tarkasta ensimmäisenä, että sinulla on uusin versio selaimesta ja olet sallinut evästeet. Jos ongelma ei ratkea tällä, ota yhteyttä PE-Centerin henkilökuntaan.
Vastaus: Verkkopalvelun videot ovat kuvanlaadultaan huippuluokkaa. Videoiden huono laatu johtuu todennäköisesti vanhasta selainversiosta, tietokoneesi asetuksista tai tietokoneen tehosta.
Vastaus: Jokainen käyttäjä voi ottaa itselleen vain yhden 7 vrk. tutustumisjakson. Jos koit palvelun hyödylliseksi, voit ostaa palvelun koululle, liikunta- tai urheiluseuralle hinnasto-osuudesta. Voit myös ostaa henkilökohtaisen lisenssin palveluun.
Vastaus: Näytön resoluutio on saatettu asettaa niin huonoksi, että näkymä siirtyy kännykkänäkymään. Tarkista näytön resoluutio tietokoneen asetuksista. Jos tämä ei auta, ota yhteyttä PE-Centerin henkilökuntaan.